Informacja
Proszę pytać na messenger jeśli czegoś nie rozumiecie lub macie jakiekolwiek pytania!!!!!!
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
Proszę pytać na messenger jeśli czegoś nie rozumiecie lub macie jakiekolwiek pytania!!!!!!
Drodzy uczniowie
Utworzyłam grupy aby móc do was dzwonić i prowadzić lekcje. Do 8 osób może wiąć udział w rozmowie więc podzieliłam klasę według dziennika od 1 do 7, 8-14, 15-21. W związku z tym, iż nie każdy wywiązuje się ze swoich obowiązków będę dzwonić na messenger lub e-mail. Jesli nie będą te osoby nadal współpracowały i nie będą odsyłały zadań poinformowana zostanie dyrekcja szkoły, wychowawca oraz rodzic.Prosze o udział w zajęciach oraz odsyłanie zadań obowiazkowych, które są na ocenę.
Pozdrawiam.
Czekam na odesłanie testu.
Zadanie 5
Ułóż 4 zdania z czasownikiem could/couldn't oraz 4 z czasownikiem should/shouldn't.
Powodzenia. Czekam na wypełnione zadania (najlepiej)komputerowo dzisiaj do godziny 12.00. Test jest na ocenę. Proszę się postarać.Wydłużyłam czas oczekiwania z 2 do 4 godzin.
Pozdrawiam.
Życzę owocnej pracy.
Zadanie 4. Przetłumacz fragmenty tekstu oraz podaj znaczenie wybranych słów.
1. You really should go.
2. That's a lot of space.
3. You could check out new games.
4. PAX is now the biggest gaming event in the USA.
5. It's a game player's dream
6. exhibition-
7. tournaments-
8. company-
9. entertainment-
10. extended-
Zadanie 3. Uzupełnij tabelę podając stopień wyższy, najwyższy oraz znaczenie podanych przymiotników.
big | |||
small | |||
long | |||
heavy | |||
nice | |||
difficult | |||
beautiful | |||
dangerous | |||
bad | |||
good |